projekt przedpokoju_ prosze o sugestie

Miejsce na dyskusje o tworzonych w Archicad-zie projektach.

Moderatorzy: Rafał, Konrad

Częsty gość
Reputacja: 0

projekt przedpokoju_ prosze o sugestie

Postautor: ilona.n » sob, 12-10-2013 11:00

• 0
Witam. Jestem początkująca. Proszę o sugestie dotyczące renderigu zamieszczonego poniżej. Będę bardzo wdzięczna. Wykonałam już sporo projektów ale chciałabym uzyskać efekt prawie że fotorealistyczny, tylko nie wiem za bardzo jak. Podstawową wiedzę o artlantisie mam, teraz tylko musiałabym to umiejętnie rozbudować. Poniżej przykład jednej z moich ostatnich wizek. Renderowałam bez ustawień radiosity. Właczając radiosity-interior kolory wyszły dziwnie płasko (próbka poniżej). Czy da się uzyskać za pomocą programów ARCHICAD+Artlantis taki efekt jak na ostatniej wizualizacji ? wydaje mi się że te wizki były robione w 3D maxie.
sień 1.jpg
sień 2.jpg
sień 2.jpg
radiosity włączonena maxa_interior

Częsty gość

Re: projekt przedpokoju_ prosze o sugestie

Postautor: ilona.n » sob, 12-10-2013 11:01

• 0
01.jpg
wizualizacja architekta

Częsty gość

Postautor: batyr » ndz, 13-10-2013 22:51

• 0
Witaj.