Dom 8

Miejsce na dyskusje o tworzonych w Archicad-zie projektach.

Moderatorzy: Rafał, Konrad

Częsty gość
Posty: 72
Rejestracja: pn, 28-07-2008 17:36
Lokalizacja: Leszno
Reputacja: 0

Dom 8

Postautor: ditman » śr, 15-06-2011 14:00

  • 0
fot. 1
Obrazek

fot. 2
Obrazek

fot. 3
Obrazek

fot. 4
Obrazek

fot. 5
Obrazek

fot. 6
Obrazek

fot. 7
Obrazek

fot. 8
Obrazek

fot. 9
Obrazek

model: ARCHICAD
render: artlantis

Bywalec
Awatar użytkownika
Posty: 54
Rejestracja: śr, 16-03-2011 21:32
Reputacja: 0

Re: Dom 8

Postautor: szczawik » pt, 17-06-2011 07:54

  • 0
cos wiecej o projekcie? nr 2 i 6 najlepsze.. mozna wiedziec gdzie mozna pobrac takie schody?

Częsty gość
Posty: 72
Rejestracja: pn, 28-07-2008 17:36
Lokalizacja: Leszno
Reputacja: 0

Re: Dom 8

Postautor: ditman » pt, 17-06-2011 08:04

  • 0
To nie jest projekt. Model został stworzony na potrzeby wizualizacji i moich doświadczeń z tymi programami. Nie projektuję architektury zawodowo.
Co do schodów: są wymodelowane za pomocą narzędzi archicada.
Pozdrawiam

Autochton
(nie chce się wyprowadzić)
Awatar użytkownika
Posty: 1851
Rejestracja: czw, 03-05-2007 12:48
Lokalizacja: gdzieś w Bulandii
Reputacja: 2

Re: Dom 8

Postautor: Rycho » pt, 24-06-2011 09:49

  • 0
a skąd masz gabiony ( kamień w koszach stalowych) ?
|Mac Pro 2x 3GHz Quad-Core Intel Xeon|22GB|ATI HD 5870|Yosemite 10.10.1 |
Dell Precision|Intel i7/4x2,8 GHz |8GB| AMD Fire Pro W4170 M| Win10Pro|
|ARCHICAD 21 | Artlantis S3 |Artlantis R6,5|

Częsty gość
Posty: 72
Rejestracja: pn, 28-07-2008 17:36
Lokalizacja: Leszno
Reputacja: 0

Re: Dom 8

Postautor: ditman » pt, 24-06-2011 10:55

  • 0
Z węgierskiego dodatku

Autochton
(nie chce się wyprowadzić)
Awatar użytkownika
Posty: 1851
Rejestracja: czw, 03-05-2007 12:48
Lokalizacja: gdzieś w Bulandii
Reputacja: 2

Re: Dom 8

Postautor: Rycho » pt, 24-06-2011 11:01

  • 0
ale z którego - z eptara?
|Mac Pro 2x 3GHz Quad-Core Intel Xeon|22GB|ATI HD 5870|Yosemite 10.10.1 |
Dell Precision|Intel i7/4x2,8 GHz |8GB| AMD Fire Pro W4170 M| Win10Pro|
|ARCHICAD 21 | Artlantis S3 |Artlantis R6,5|

Częsty gość
Posty: 72
Rejestracja: pn, 28-07-2008 17:36
Lokalizacja: Leszno
Reputacja: 0

Re: Dom 8

Postautor: ditman » pt, 24-06-2011 11:30

  • 0
tak

:::st. porządkowy:::
Awatar użytkownika
Posty: 2988
Rejestracja: wt, 08-11-2005 17:28
Lokalizacja: szeroki internet
Reputacja: 39

Re: Dom 8

Postautor: Rafał » pt, 24-06-2011 11:40

  • 0
gabiony znajdują się w bibliotece Betafence napisanej przez Koalę tak BTW.
Te z Eptara to o ile pamiętam jakiś brzydki pomysł węgierków żeby zabrać sobie bez pytania nie swoje i przerobić po swojemu nie swoją robotę.
Mogę się mylić ale i tak chyba wygodniej używać polskiej wersji :-)

HP Z620 Windows 10 /// MacBook Pro 15" Retina 2016, Intel Core i7 2.9 GHz, Radeon Pro 460, High Sierra (10.13.3)
ARCHICAD 21 INT/POL, Maxwell Render 4.1, Artlantis Studio 6.5


Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!

Autochton
(nie chce się wyprowadzić)
Awatar użytkownika
Posty: 1851
Rejestracja: czw, 03-05-2007 12:48
Lokalizacja: gdzieś w Bulandii
Reputacja: 2

Re: Dom 8

Postautor: Rycho » pt, 24-06-2011 14:01

  • 0
to ja kurka mam od Piotra betafence ale bez gabionów.. :cry:
|Mac Pro 2x 3GHz Quad-Core Intel Xeon|22GB|ATI HD 5870|Yosemite 10.10.1 |
Dell Precision|Intel i7/4x2,8 GHz |8GB| AMD Fire Pro W4170 M| Win10Pro|
|ARCHICAD 21 | Artlantis S3 |Artlantis R6,5|

Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: pt, 20-04-2012 17:49
Reputacja: 0

Re: Dom 8

Postautor: tomek_k. » ndz, 22-04-2012 20:53

  • 0
kuuuurcze fajne rendery. Te tekstury to artlantis czy własne bo nie pamiętam płyty wiórowej w artlantisie? i ten materiał na elewacji też kiedyś podobną robiłem ale moje drewno nie wyszło tak realistycznie jak to. Są jakieś ustawienia które pozwalają bardziej polepszyć takie czasem płaskie tekstury? dawałem kiedyś BUMP w opcjach ale jakoś mi to nie polepszało wizualnie niczego a chciałbym też takie fajne umieć robić:)
I wogóle: można robić własne tektury w artlantisie? Albo tylko ze stronek można pościągać różne?

Niby od jakiegoś czasu używam już tego programu do renderowania ale jak patrzę na niektóre wizualizacje tutaj to chyba jeszcze mało umiem:)

Autochton
(nie chce się wyprowadzić)
Awatar użytkownika
Posty: 1851
Rejestracja: czw, 03-05-2007 12:48
Lokalizacja: gdzieś w Bulandii
Reputacja: 2

Re: Dom 8

Postautor: Rycho » pn, 23-04-2012 11:56

  • 0
masz możliwość tworzenia własnych tekstur/szaderów w artsie..przypatrz się z czego złożone są te które są w programie - pliki jpg - do bumpa do normal mapy , do ambientu i innych czarów...i jak wyglądają , jakie maja podstawowe kolory i co generują ..zrobisz sobie kilka i spoko nauczysz sie ..potem tylko kwestia światła - jego ustawienia ..też poeksperymentuj... nie am takiej możliwości żeby takich rzeczy móc nauczyć via internetowe forum...
|Mac Pro 2x 3GHz Quad-Core Intel Xeon|22GB|ATI HD 5870|Yosemite 10.10.1 |
Dell Precision|Intel i7/4x2,8 GHz |8GB| AMD Fire Pro W4170 M| Win10Pro|
|ARCHICAD 21 | Artlantis S3 |Artlantis R6,5|

Częsty gość
Posty: 72
Rejestracja: pn, 28-07-2008 17:36
Lokalizacja: Leszno
Reputacja: 0

Re: Dom 8

Postautor: ditman » śr, 25-04-2012 12:02

  • 0
dużo pomocnych informacji przeczytasz tutaj viewtopic.php?f=18&t=4052

Może jestem debilem ale elewacje rysowałem za pomocą słupków i belek :shock:
tekstura nie z artlantisa tylko z jakiejś strony internetowej.

pozdrawiam

Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: pt, 20-04-2012 17:49
Reputacja: 0

Re: Dom 8

Postautor: tomek_k. » śr, 25-04-2012 17:23

  • 0
Ściągnąłem sobie tekstury z tej stronki arroway tak dla sprawdzenia jedne tylko no ale tam są tylko pliki jpg (kilka do każdego rodzaju materiału). Jak z nich teraz zrobić teksturę do programu? w folderze z teksturami artlatisa oprócz .jpg jest jeszcze zawsze jakiś plik .xsh a tego to nie wiem jak zrobić. W artlantisie jest funkcja Tools -> Create Shader From... ale tam jest 7 okienek: diffuse, bump, shiness, normal itd a tych jpg z danego materiału które ściągnąłem są 3: jeden normalna tekstura, inny szary a kolejny czarny obrazek,rozumiem że to ma być jedno dla bumpa inne dla shininess? Ehhh nie wiem, nie łapie tego za dużo rzeczy jak dla mnie, może da się to jakoś wytłumaczyć działanie tego edytora shaderów co jak i gdzie zrobić żeby wyszla fajna textura:)
Ostatnio zmieniony śr, 25-04-2012 17:45 przez tomek_k., łącznie zmieniany 1 raz

Autochton
(nie chce się wyprowadzić)
Awatar użytkownika
Posty: 1851
Rejestracja: czw, 03-05-2007 12:48
Lokalizacja: gdzieś w Bulandii
Reputacja: 2

Re: Dom 8

Postautor: Rycho » śr, 25-04-2012 17:26

  • 0
plik xsh to plik zbiorczy programu..a te poszczególne pliki jpg trzeba odpowiednio poprzygotowywac aby stanowiły składowe szadera czyli normal mape , bump itd , masz to w kreatorze szaderów w artsie..a pliki musisz przygotować w jakimś edytorze -fotochłopie albo podobnym..a potem wrzucić do Artsa właśnie w tej zakładce.. i jak zapiszesz to progra zbuduje właśnie xsh plik
|Mac Pro 2x 3GHz Quad-Core Intel Xeon|22GB|ATI HD 5870|Yosemite 10.10.1 |
Dell Precision|Intel i7/4x2,8 GHz |8GB| AMD Fire Pro W4170 M| Win10Pro|
|ARCHICAD 21 | Artlantis S3 |Artlantis R6,5|

Wróć do Galeria projektów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Reputation System ©'