ArtS - referencja widoków wyłącza shaderowe neony ?
Posty: 3
• Strona 1 z 1
- garry
- Tubylec (zamieszkał na forum)
-
- Posty: 1492
- Rejestracja: śr, 12-07-2006 17:24
- Lokalizacja: z szeregu
- Reputacja: 5
ArtS - referencja widoków wyłącza shaderowe neony ?
- 0
ArtS 6.5 demo
Otwieram *.atl, potem referencyjnie wczytuję kamery z innego *.atl/*.atla i okazuje się, że owszem widoki się zaimportowały ale niestety widoki powyłączały sobie shaderowe neony. A przecież w pliku (skąd pochodzą widoki) były w poszczególnych widokach włączone neonowe shadery. Dodam, że w obu plikach są te same materiały etc.
Oczywiście kiedy zapisuję model z Ac20 do ArtS6.5 z referencyjnym odwołanie do innego *.atl widoki importują się jak należy: z włączonymi shaderowymi neonami.
Czy rzeczywiście ten typ (ArtS) tak ma, że referencje między *.atl'ami gubią status ON/OFF shaderowych neonów w importowanych widokach ?
Otwieram *.atl, potem referencyjnie wczytuję kamery z innego *.atl/*.atla i okazuje się, że owszem widoki się zaimportowały ale niestety widoki powyłączały sobie shaderowe neony. A przecież w pliku (skąd pochodzą widoki) były w poszczególnych widokach włączone neonowe shadery. Dodam, że w obu plikach są te same materiały etc.
Oczywiście kiedy zapisuję model z Ac20 do ArtS6.5 z referencyjnym odwołanie do innego *.atl widoki importują się jak należy: z włączonymi shaderowymi neonami.
Czy rzeczywiście ten typ (ArtS) tak ma, że referencje między *.atl'ami gubią status ON/OFF shaderowych neonów w importowanych widokach ?
Dell Precision M6600 | i7-2820QM 2.3, RAM32GB | 17 1920x1080, Nvidia Quadro 5010m 4GB | SSD 500 + HDD 1TB | Win7 64/Prof + LG34"/2560x1080
ARCHICAD 20+, ArtLantis S 2+
ARCHICAD 20+, ArtLantis S 2+
- Koala
- Autochton
(nie chce się wyprowadzić) - Posty: 3676
- Rejestracja: sob, 24-06-2006 19:30
- Reputacja: 31
Re: ArtS - referencja widoków wyłącza shaderowe neony ?
- 0
Z neonami to bardzo uważaj w ARTR/S 6x, być może dlatego się powyłączały.
Jak przegniesz "mocą" to dostaniesz obrazek w ciapki w okolicach gdzie interferują światła z neonami.
Pozdr,
Koala
Jak przegniesz "mocą" to dostaniesz obrazek w ciapki w okolicach gdzie interferują światła z neonami.
Pozdr,
Koala
WDROŻENIA I TRENINGI ARCHICADA U KLIENTA. PLIKI PROTOTYPOWE AUTOMATYZUJĄCE PRACĘ I OBIEKTY GDL NA ZAMÓWIENIE
- garry
- Tubylec (zamieszkał na forum)
-
- Posty: 1492
- Rejestracja: śr, 12-07-2006 17:24
- Lokalizacja: z szeregu
- Reputacja: 5
Re: ArtS - referencja widoków wyłącza shaderowe neony ?
- 0
Aż tak ?! Nie zauważyłem takich skutków bo i nie przekręcałem drastycznie lumenów.
Zresztą to co widziałem na podglądzie potem docelowo dobrze się zrenderowało.
Zresztą to co widziałem na podglądzie potem docelowo dobrze się zrenderowało.
Dell Precision M6600 | i7-2820QM 2.3, RAM32GB | 17 1920x1080, Nvidia Quadro 5010m 4GB | SSD 500 + HDD 1TB | Win7 64/Prof + LG34"/2560x1080
ARCHICAD 20+, ArtLantis S 2+
ARCHICAD 20+, ArtLantis S 2+
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość