Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Forum poświęcone wizualizacjom projektów

Moderatorzy: Rafał, Konrad

Gość
Posty: 2
Rejestracja: śr, 06-01-2016 20:16
Reputacja: 0

Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: MMstudio » wt, 19-01-2016 01:19

  • 0
Witam,
posiadam Artlantisa 5 w wersji komercyjnej. Po zainstalowaniu w Windows 10 PRO wszystko działało. Jednak awaria techniczna zmusiła mnie po kilku dniach do postawienia systemu na nowo. Od reinstalacji Artlantis 5 nie przyjmuje mojego klucza licencyjnego. Powstała po tym blokada klucza została usunięta przez dział techniczny Archicada.
Java w wersji 8.66, zaktualizowane sterowniki karty graficznej.

RAM 32GB
Pentium I7 6 rdzeni
Karta graf. 8GB

P.S. Z kolei w wersji edukacyjnej Artlantisa 6 (bo już próbowałam pracować i na tym) po krótkiej chwili pracy wyskakuje komunikat "Program Artlantis Studio przestał działać".

Bardzo proszę o pomoc.

Bardzo częsty gość
Awatar użytkownika
Posty: 270
Rejestracja: wt, 12-02-2008 19:15
Lokalizacja: Górny Śląsk
Reputacja: 20

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: Pietruh » wt, 19-01-2016 10:03

  • 0
Z twojego posta wynika że wyeliminowałeś już najczęstsze przyczyny - sterowniki, blokada.
Słyszałem już kilka razy o problemach artlantisa z win 10 - niestety walka kończyła się instalacją 8.1
jeśli masz ochotę powalczyć o tą 10 to proponuję jak naszybsze założenia ticket'a w supporcie artlantisowym.
Tak czy owak życzę powodzenia i bardzo cię proszę napisz, czy ci się udało i jak, dzięki ( sorki że nie pomogłem )
ARCHICAD 4 - 20, Artlantis, i wszystko dookoła na czym tylko się da

Bywalec
Awatar użytkownika
Posty: 34
Rejestracja: śr, 04-03-2009 19:58
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja: 0

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: krzysiek_iron » pn, 08-02-2016 11:41

  • 0
hej! Udało się coś zdziałać? Przeszedłem na Windows 10 i Artlantis chwilę po otwarciu zostaje wywalony komunikatem "Program Artlantis przestał działać..."

:::st. porządkowy:::
Awatar użytkownika
Posty: 2988
Rejestracja: wt, 08-11-2005 17:28
Lokalizacja: szeroki internet
Reputacja: 39

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: Rafał » pn, 08-02-2016 12:34

  • 0
Pytanie podstawowe:
1. Przeszedłeś na win 10 instalując upgrade?
2. Aktualizowałeś sterowniki karty graficznej u producenta?

HP Z620 Windows 10 /// MacBook Pro 15" Retina 2016, Intel Core i7 2.9 GHz, Radeon Pro 460, High Sierra (10.13.3)
ARCHICAD 21 INT/POL, Maxwell Render 4.1, Artlantis Studio 6.5


Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!

Bywalec
Awatar użytkownika
Posty: 34
Rejestracja: śr, 04-03-2009 19:58
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja: 0

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: krzysiek_iron » wt, 09-02-2016 16:41

  • 0
Rafał pisze:Pytanie podstawowe:
1. Przeszedłeś na win 10 instalując upgrade?
2. Aktualizowałeś sterowniki karty graficznej u producenta?



ad.1 Przeszedłem upgrade z Windows 8.1 na 10
ad.2 Aktualizowałem sterowniki ze strony Della, ponieważ Ati nie posiada sterownika do Win10... wiem, że to dziwne, ale tak jest...

Mój komputer to stacja robocza Dell Precision T1700 z kartą grafiki Ati FirePro 4100.

Proszę o pomoc.

Ps. Problem dotyczy Artlantisa 6R

:::st. porządkowy:::
Awatar użytkownika
Posty: 2988
Rejestracja: wt, 08-11-2005 17:28
Lokalizacja: szeroki internet
Reputacja: 39

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: Rafał » wt, 09-02-2016 17:11

  • 0
Forum zajmuje się głównie pomaganiem więc nie trzeba o to prosić 8)
Moim zdaniem twoim problemem jest właśnie ten upgrade, wiele różnych problemów z różnymi aplikacjami ma tu swoją przyczynę.
Windows 10 należy postawić na komputerze od nowa, od jakiegoś czasu Microsoft umożliwia taką opcję.

HP Z620 Windows 10 /// MacBook Pro 15" Retina 2016, Intel Core i7 2.9 GHz, Radeon Pro 460, High Sierra (10.13.3)
ARCHICAD 21 INT/POL, Maxwell Render 4.1, Artlantis Studio 6.5


Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!

Bywalec
Awatar użytkownika
Posty: 34
Rejestracja: śr, 04-03-2009 19:58
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja: 0

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: krzysiek_iron » pn, 22-02-2016 14:06

  • 0
Rafał pisze:Forum zajmuje się głównie pomaganiem więc nie trzeba o to prosić 8)
Moim zdaniem twoim problemem jest właśnie ten upgrade, wiele różnych problemów z różnymi aplikacjami ma tu swoją przyczynę.
Windows 10 należy postawić na komputerze od nowa, od jakiegoś czasu Microsoft umożliwia taką opcję.


Postawiony Windows 10 na nowo (bez upgrade) i niestety Artlantis dalej nie działa. Po załadowaniu pliku atl wywala komunikat, że program nie odpowiada... stałem się szczęśliwym posiadaczem programu, którego nie mogę użytkować... :/

:::st. porządkowy:::
Awatar użytkownika
Posty: 2988
Rejestracja: wt, 08-11-2005 17:28
Lokalizacja: szeroki internet
Reputacja: 39

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: Rafał » pn, 22-02-2016 14:40

  • 0
Jeżeli masz dwie karty grafiki to bardzo ważne żeby na stałe zrezygnować z tej zintegrowanej.
Proponuję otworzyć tzw Ticket na stronie producenta www.artlantis.com to sposób na bezpośredni kontakt z działem technicznym Abventu. Można ewentualnie wysłać wszystkie informacje do WSC wtedy ja się zajmuję kontaktem.
Ważne jest przygotowanie tzw plików diagnostycznych, najlepiej po wywaleniu się programu na standardowym pliku Demo:
http://artlantis.com/en/support/faq/questions/show/1217

HP Z620 Windows 10 /// MacBook Pro 15" Retina 2016, Intel Core i7 2.9 GHz, Radeon Pro 460, High Sierra (10.13.3)
ARCHICAD 21 INT/POL, Maxwell Render 4.1, Artlantis Studio 6.5


Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!

Bywalec
Awatar użytkownika
Posty: 34
Rejestracja: śr, 04-03-2009 19:58
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja: 0

Re: Problem z nr seryjnym Artlantis 5

Postautor: krzysiek_iron » pn, 22-02-2016 16:21

  • 0
Rafał pisze:Jeżeli masz dwie karty grafiki to bardzo ważne żeby na stałe zrezygnować z tej zintegrowanej.
Proponuję otworzyć tzw Ticket na stronie producenta http://www.artlantis.com to sposób na bezpośredni kontakt z działem technicznym Abventu. Można ewentualnie wysłać wszystkie informacje do WSC wtedy ja się zajmuję kontaktem.
Ważne jest przygotowanie tzw plików diagnostycznych, najlepiej po wywaleniu się programu na standardowym pliku Demo:
http://artlantis.com/en/support/faq/questions/show/1217


Zintegrowana karta jest wyłączona. Byłbym wdzięczny, gdybyś pomógł w załatwieniu sprawy. Proszę o informację gdzie szukać tego standardowego pliku demo. Niestety w folderach instalacyjnych Artlantisa go nie ma.

Wróć do Okno 3D - Rendering

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Reputation System ©'